5 najvažnijih razloga zašto treba brendirati službeni auto
Da li vam je nekada palo na pamet da brendiranje vozila i auto foliije mogu pomoći da vaše vozilo postane moćna pokretna reklama koja će svima odmah upasti u oči. Da li ste razmišljali o tome kako će vam auto obezbediti nove klijente i poslovne partnere? Saznajte kako vaš poslovni auto može da pomogne u kreiranju vašeg poslovnog imidža i poboljšanju poslovanja.
Vozilo oblepljeno auto folijom može je odličan marketinški potez, nezavisno od toga čime se vaša firma bavi. Dobro dizajnirana i zalepljena folija govori više od hiljadu reči. Kada je auto dobro brendiran, on će privući poglede kod svih ljudi gde god da se pojavi.
Iz našeg dosadašnjeg iskustva izdvojili smo 5 najvažnija razloga zašto treba da brendirate svoj poslovni automobil:
1. Brendrianje vozila obezbeđuje vam sigurnu publiku
Auto oblepljen folijom je pokretna reklama, a ova vrsta marketinga je pokretni marketing. Što više kilometara napravite vozilom, to će i vaša reklama biti vidljivija. I nebitno je da li se krećete po auto-putu gde nema pešaka, ili u gradu, vašu reklamu će videti svi i zapamtiti je ako je dobro odrađena. Pešaci, putnici, vozači dnevno bace pogled na preko 100 automobila, a pažnju privuku oni koji se po nečemu ističu.
2. Auto folije privlače veliku pažnju
Brendirani automobili su uvek drugačiji u moru jednoličnih, dosadnih vozila, tako da uglavnom zadrže pažnju. To vam je kao kada vidite osobu sa ofarbanom kosom u drečavo roze, ko takvu osobu ne bi zapazio? Na taj način podaci vaše firme, ili još bolje, neki moto po kome ste poznati, ostaje urezan u sećanje svih ljudi koji su se susreli sa vašim automobilom. Interesantno osmišljen dizajn uvek privuče veliku pažnju i zato je dobro uložiti novac i vreme u tako nešto. Vaše brendirano vozilo će se kretati širom cele zemlje , i to prestavlja odličan način za privlačenje kupaca, koji su u potrazi baš možda za proizvodom ili uslugom koju nudite.
3. Brendiranje automobila je najrasprostranjeniji vid marketinga
Brendiranje automobila je kao što smo već naglasili pokretna reklama i ima mnogo veću šansu da dopre do velikog broja ljudi od npr. reklame na televiziji jer kod televizije ljudi uvek mogu promeniti kanal, a vaše vozilo moraju videti bar jednom negde. Zamislite samo situaciju da neko vozi auto iza vas, šanse da pročita ono što piše na zadnjem delu vašeg auta su sto posto, jer nikako ne može i ne sme da skreće pogled na drugu stranu.
4. Brendiran auto je najpovoljnija reklama
Već možete i sami da zaključite da je brendirano vozilo bolji vid reklame od bilborda ili npr. tv spota. A ako dodamo i to da je brendiranje vozila daleko jeftinije od drugih vidova reklamiranja, onda vam je jasno zašto treba već sada razmisliti o tom marketinškom potezu. Vozilo brendirate samo jednom i imate reklamu dok god folija ne propadne, a to se neće desiti narednih desetak godina. Ne treba da obnavljate reklame ili oglase, a reklama je aktivna čak i kada je auto na parkingu.
5. Brendirana vozila su zaštićena od spoljašnjih uticaja
Do sada smo pisali samo o marketinškoj dobiti, ali auto folija dobra je i za neke druge stvari jer je svojevrsna zaštita od spoljašnjih uticaja. Automobili zaštićeni folijom sporije propadaju. Folija čuva boju od ogrebotina, kiše, grada, sunca, snega, tako da će auto blistati kada skinete foliju. A dobra stvar je ta što se folija jako brzo skida i ne ostavlja nikakva.
I na kraju, kada saberete i oduzmete shvatićete da se itekako isplati uložiti u brendiranje vozila i da je to jedan od najpovoljnijih i najefikasnijih načina da dobro ispromovišete vaš posao. Samo, imajte na umu da brendiranje vozila treba uvek prepustiti profesionalcu. Nikako se nemojte sami upustiti u tako nešto, jer u suprotnom možete samo da nanesete štetu svom autu, ali i poslovanju.
Pogledajte naše radove i iskustva naših klijenata. Ako ste zainteresovani za brendiranje vozila, slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo samo za vas sastaviti najpovoljniju ponudu.